بهترین آتلیه عکاسی در تهران
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

آشنایی با بهترین آتلیه عکاسی در تهران

 

انتخاب آتلیه خوب یکی از مهم ترین کارهایی است که زوج های جوان در هنگام انجام تدارکات مراسم عروسی، آن را مورد توجه قرار می دهند. روز عروسی برای هر زوج جوانی یکی از مهم ترین و به یادماندنی ترن روزها می باشد. با استفاده از عکس ها و فیلم مراسم عروسی می توانید در سال های آینده نیز خاطرات این روز مهم را مرور کرده و شیرینی و لذت زندگی مشترکتان را افزایش دهید. به همین دلیل است که انتخاب یک آتلیه خوب برای بسیاری از زوج های جوان در اولویت قرار دارد. ما نیز در این مقاله قصد داریم ویژگی های یک اتلیه خوب را برای شما بیان کنیم:

ویژگی های آتلیه خوب

   ویژگی های آتلیه خوب و آگاهی از این فاکتورها، از دغدغه های عمده افراد هنگام انتخاب بهترین آتلیه عكاسي برای انجام جلسات عکاسی خود می باشد. یک آتلیه عکاسی باید خلاق بوده و ایده های جدید عکاسی را داشته باشد و عکاسی را در یک سطح جدید ارائه دهد. همه چیز به خلاقیت عکاسان یک آتلیه بستگی دارد و ایده پردازی آنها هنگام عکاسی بسیار مهم است. یک آتلیه عکاسی ایده آل باید دارای یک آتلیه کودک، آتلیه بارداری و آتلیه عروس مجزا باشد مانند استودیو عكاسي لنزو.

یک استودیوی عکاسی باید جادار و حرفه ای باشد و محیطی داشته باشد که دارای پس زمینه های مختلف برای انواع عکاسی میباشد. وجود حداقل یک زمینه دائمی و یک مجموعه از چراغها برای روشنایی و یک دوربین حرفه ای با لنزهای DSLR ضروری هستند. برخی از تجهیزات دیگر مانند سه پایه، فیلترها و فلاش خارجی نیز باید در یک استودیوی عکاسی خوب وجود داشته باشد. یکی از ویژگی های آتلیه خوب برگزاری دوره ها و کلاس های عکاسی نیز می باشد، که این قضیه حرفه ای بودن تیم آتلیه را نشان می دهد.

.

داشتن مجوز کسب ‌و کار و تعهد اخلاقی

بهترین آتلیه عکاسی تهران مجوز کسب‌ و کار از اتحادیه عکاسی را دارد. دادن ضمانت و بیمه‌نامه جهت حفظ امنیت و حریم شخصی تصاویر و فیلم‌های گرفته ‌شده از شما هم از خدمات آتلیه عکاسی است. همچنین عقد قرارداد کتبی با مشتری که دارای ضمانت‌نامه نیز باشد هم توسط  آتلیه انجام می‌شود مثل بهترين اتليه عكاسي در تهران.

تجربه کافی و حسن شهرت

در میان صاحبان این کسب ‌و کار اگر شما بخواهید بهترین آتلیه عکاسی تهران را انتخاب کنید، بهترین‌ها کسانی هستند که دارای تعهد کاری و حسن شهرت ‌باشند. ارتباط مؤثر و پی ‌در پی با مشتریان هم کمک خوبی به برند آنها می‌کند. داشتن نظم و برنامه در مدیریت آتلیه هم نشان از تعهد آنها است.

داشتن کیفیت عکاسی مناسب و قراردادن آن به عنوان نمونه کارها در وب‌سایت ‌های مختلف کمک می‌کند تا متوجه شویم چقدر به گذشته کاری خود  افتخار می‌کنند. درج آگهی به ‌منظور جذب بیشتر مشتریان هم می‌تواند عزم جدی آن‌ها را نشان دهد.

در دسترس بودن به لحاظ مکانی و نزدیک به مراکز پرجمعیت شهری

بهترین آتلیه عکاسی تهران باید نزدیک مراکز خرید و فروش لوازم عروسی و کودک و یا نزدیک به تالارها و باغ های عروسی باشد. اگر می‌خواهید هر چه سریع‌تر کارهای عکاسی خود را انجام دهید، در دسترس بودن این کمک را به شما می‌کند که زمان و هزینه کمتری را صرف کنید عكاسي لنزو از اين روش اسفاده ميكند .

ظاهر بیرونی جذاب برای مشتریان هم می‌تواند یکی از عوامل شهرت آتلیه باشد. داشتن توانایی برندسازی خود با پشتکار زیاد هم از شاخصه‌های بهترین آتلیه عکاسی است. این برندسازی بایستی با ایجاد ترافیک سنگین مشتریان همراه باشد. امکانات استودیوی آتلیه مثل داشتن پارکینگ و اتاق انتظار برای مشتریان اگر باشد می‌تواند آن آتلیه را خیلی زود انتخاب کرد

داشتن یک استودیو یا فضای عکاسی مناسب در آتلیه

داشتن فضای مناسب، تجهیزات مناسب در یک استودیو عکاسی بسیار مهم است. فضای آتلیه عکاسی می‌تواند چیدمان و نورپردازی در آن را دلپذیرتر کند. استفاده از ادوات و دکورهای درخواستی از طرف عروس و داماد مانند استفاده از پیانو، پرده‌های رنگارنگ و بلند، داشتن پله و یک چشم‌انداز رو به محیط طبیعی می‌تواند در بهترین آتلیه عکاسی وجود داشته باشد.

 

خلاقیت عکاس در محیط‌‌های متنوع از لحاظ وسعت و قابلیت تغییر بیشتر است. خلاقیت بیشتر باعث می‌شود که صاحب بهترین آتلیه عکاسی تهران عکس‌های متنوع خلاقانه و گوناگونی را برای شما ثبت کند. داشتن مکانی که بتواند سوژه‌های مختلف عکاس را با حالت‌های مختلف نور پشتیبانی کرد. داشتن لامپ‌های مختلف هم ضروری‌ است.

همچنین آتلیه فضایی را برای عکاسی از ریزترین اجسام مثلاً برای جواهرات نیز دارد. برای استودیوها عایق‌های صوتی نیز در آن تعبیه شده است. عایق صدا از انعکاس صدا و یا ورود صداهای مزاحم جلوگیری می‌کند. بهترین آتلیه عکاسی دارای تنوع رنگ، دارای تهویه مطبوع و دارای بخاری است. همچنین دارای اتاقی جداگانه برای آرایش بانوان و تعویض لباس آقایان، خانم‌ها و کودکان است

 

در انتها:

به جرات می توان گفت که استودیولنزو بهترین استدیو تهران می باشد. زیرا که دارای امکاناتی بسیار مدرن برای عکاسی پرتره، عکاسی کودک و مراسمات مختلف می باشد. شما علاوه بر اینکه در این سایت میتوانید از امکانات آموزشی استفاده کنید قادر خواهید بود تا خرید هم داشته باشید. این سایت به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی فروش دوربین و لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلمبرداری را انجام میدهد. همچنین گجت های حرفه ای برای عکاسی و فیلمبرداری برای انواع گوشی هوشمند نیز در این فروشگاه موجود می باشد. با توجه به خدمات و تضمین هایی که برای مشتریان در این سایت موجود می باشد کاربران به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند از این سایت خرید انجام دهند. 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: